چه پرنده ی زیبایی

چه پرنده ی زیبایی
دیدگاه ها (۲)

من که نظری ندارم

اینم زیباست

تقدیم به تمام دوستان ویسگون

یا مهدی(عج)

عه اونجارو ی گاو پرنده🗣فرار*

و خدایی که در این نزدیکی هاست #خدایا_شکرت #فتبارک_الله_احسن_...

🎶پرنده ی قشنگم کی میایی......لایک و فالو یادت نره 🍓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط