پرسپولیس97 رفت ی گوشع از قلبم ک متعلق ب هیچ کس نیست:):hea

پرسپولیس97 رفت ی گوشع از قلبم ک متعلق ب هیچ کس نیست:):heavy_black_heart:️
دیدگاه ها (۱)

سال 97 خودرا چگونه گذراندید¿!

jone dlm❤

خورشید هم یروزی خاموش میشه ولی ...😐

پرچم عشق همین گوشه ی پیراهن توست❤ ️😘 #perspolism

آهنگ داش غلام ب تک ستاره قلبم پدر ک قابل توص...

ب شدت نیازمند ی نفرم ک اینجوری تحملم کنه"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط