ویسگون و کاربران nafiseaytak 18991825

دیدگاه ها (۱)

دوشبه نخوابیدم...

مسلونم....

♦️ #رسایی : #هیأت اگر #مطالبه_گر نباشد ، #هیئت نیست...#کل_یو...

🖤👈 #ظهر عاشورا#لبنان قهرمان#ضاحیه🖤 👈 #شیعیان آخرالزمان#مقاوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط