بعله اردیبهشتی ام

بعله اردیبهشتی ام

کسی که بخوادبرخلاف میلم عمل کنه دیگه بایدفاتحه خودشوبخونه

بععله این جوریاس هه
دیدگاه ها (۳)

حس خوب یعنی :یه صبح که وقتی چشامو باز میکنم …دنیامو رو به رو...

قهرکنی میمیرم نفسم

عشقم کی میشه ببینمت

عشق اول و آخرم هستی فدات شم

بعله دیگه...ما هم از این پروفا زدیم_

نزدیک دبیو آیدلمه

دیگه این حرف جمهوری اسلامی نیستاااااحرف گراک هوش مصنوعی ایلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط