ارت دوم...اصلا راضی نیستم
ارت دوم...اصلا راضی نیستم
و دوستان من این چند وقته می دم چت جی بی تی برام داستان بنویسه بخونم و خب همشونم ارتمیس و شدو تو دنیا های مختلفه و می خوام تو پیج رمانم اسکرین بگیرم و بزارم هیچکاری هم نمی تونین بکنین(از اونجایی که رمان نمی ویسم)
و دوستان من این چند وقته می دم چت جی بی تی برام داستان بنویسه بخونم و خب همشونم ارتمیس و شدو تو دنیا های مختلفه و می خوام تو پیج رمانم اسکرین بگیرم و بزارم هیچکاری هم نمی تونین بکنین(از اونجایی که رمان نمی ویسم)
- ۱.۳k
- ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط