خیلی جالبه، خیلی اعصاب خورد کنه!
خیلی جالبه، خیلی اعصاب خورد کنه!
به گفته این آقازاده سناریو امریکا و اسرائیل اینه که ایران رو نابود کنند،
خب راه حل پیشنهادی ایشون چیه؟
توافق بزرگ!
راه حل برخی نخبگان! در هر حالتی:
جنگ شد: بریم مذاکره
صلح شد: بریم مذاکره
صبحه: بریم مذاکره
شبه: بریم مذاکره
حمله اتمی کردند: بریم مذاکره
اومدن: بریم مذاوکره
رفتن: بریم مذاکره
و ...
به گفته این آقازاده سناریو امریکا و اسرائیل اینه که ایران رو نابود کنند،
خب راه حل پیشنهادی ایشون چیه؟
توافق بزرگ!
راه حل برخی نخبگان! در هر حالتی:
جنگ شد: بریم مذاکره
صلح شد: بریم مذاکره
صبحه: بریم مذاکره
شبه: بریم مذاکره
حمله اتمی کردند: بریم مذاکره
اومدن: بریم مذاوکره
رفتن: بریم مذاکره
و ...
- ۳۳۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط