بَر و بَچ

بَر و بَچ
دیدگاه ها (۱۲۸)

این عنترو فالوش کنید دیه@lonely.boy.mبیا باز آیدیو یادم رفت

این عنتر را نیز بفالویین@lonely.boy.r

حوصلم پوکید😑بیاین دیه😢خسته شدما پوکیدم در این درندشت

بگین که فقط من نبودم که رو تلفظش تاکید داشتم😢😂💔

یوهو،بر و بچ یه فکری به ذهنم زده که برم از این ۰الشا با ملت ...

بچ!!؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط