كاش ميشد بعضى آدمها را اصلا نديد
كاش ميشد بعضى آدمها را اصلا نديد
بى تفاوت بود به حضورشان
به حالِ خوب و بدشان
لازم است گاهى بى توجه باشى تا
كلاه خودشيفتگى
از سر خيلى ها برداشته شود !
بى تفاوت بود به حضورشان
به حالِ خوب و بدشان
لازم است گاهى بى توجه باشى تا
كلاه خودشيفتگى
از سر خيلى ها برداشته شود !
- ۵۷۴
- ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط