كاش ميشد بعضى آدمها را اصلا نديد

كاش ميشد بعضى آدمها را اصلا نديد
بى تفاوت بود به حضورشان
به حالِ خوب و بدشان
لازم است گاهى بى توجه باشى تا
كلاه خودشيفتگى
از سر خيلى ها برداشته شود !
دیدگاه ها (۰)

مواظب همدیگه باشیم.#hastm_hanooz

اومدنِ پيش برادر مادرخونده ات كه به خونِ پدرت تشنه و از لمس ...

"آغوش تکرار نشدنی او "پارت (_۱_) تهیونگ پسری بود که با خانوا...

{ blue side } part 9

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط