خودم فرشته گوشه گیر☺️

خودم فرشته گوشه گیر☺️
دیدگاه ها (۵۰)

#استوری

🥰

فرشته زمینی ((:به خودم میگفتم عاشق نمیشم (:

مرا در گوشه ای از پناهگاه اغوشتجای بده ، که هوا بس نفس گیر ا...

ولی باز هیج فرشته ای حق نداره گریه کنه باشه؟مخصوصا فرشته های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط