همسر مریم میرزاخانی : مریم بعد از تشخیص سرطانش گفت: “زندگ
همسر مریم میرزاخانی : مریم بعد از تشخیص سرطانش گفت: “زندگی عادلانه نیست، وقتی که در خانوادهی خوب و با هوش زیاد بدنیا اومدم هم عادلانه نبود! پس الانم شکایتی ندارم...”
- ۲.۱k
- ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط