درد دارد....
درد دارد....
وقتی ساعتها می نشینی به حرفهایی که هیچ وقت قرار نیست بگویی فکر میکنی...
وقتی ساعتها می نشینی به حرفهایی که هیچ وقت قرار نیست بگویی فکر میکنی...
- ۱.۳k
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط