خوشبختی اون چیزی نیست

خوشبختی اون چیزی نیست
که آدم از بیرون میبینه...

خوشبختی تو دل آدماست..
دل اگرخوش باشه
آدم خوشبخته...
دیدگاه ها (۲)

خوشبختی اون چیزی نیست که آدم از بیرون ببینه !‏خوشبختی تو دل ...

یه حقیقتی هست که خدا وقتی میبینه به یه ادم خیلی وابسته ای، و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط