آدم تک و تنها باشه

آدم تک و تنها باشه
ولی رفــیـــق لاشــــــی نداشه باشه
دیدگاه ها (۲)

گفت:آدم ها دو جور گریه دارن؛وقتی که خیلی غمگینن و وقتی کهخیل...

☆ little star☆

*_*

تا حالا بین احساستون معلق بودین؟ :)

ادم خرس باشه عاشق نباشه

تا وقتی منفعت باشه ادم ها پرن:)

یادم باشه هر کسی رو ادم حساب نکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط