خیلی سخته یکیو دوسش داشته باشی ولی اون باورت نداشته باشه

خیلی سخته یکیو دوسش داشته باشی ولی اون باورت نداشته باشه :(
دیدگاه ها (۴)

آرام بگیر ...

i love you

ببین خیلی سخته ینفرو از تَه دلت دوسش داشته باشی ولی بدونی هی...

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

کجایی رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط