ساندویچ ها دو نون باشد لطفا..

ساندویچ ها دو نون باشد لطفا..
خخخخخخ
دیدگاه ها (۱)

*ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﭼﯿﺰﯾﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺍﺑﺮﯼ ..ﺑﻮﺩﻧﺖ ﻧﻌﻤﺖ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺑﺨﺶ ...

حسرت لنگیا.

شهرزاد

.....

اگه یه بار این ساندویچ پیتزایی رو امتحان کنی ، بی تردید عاشق...

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط