چرا؟

چرا؟
چرا من نمیتونم حتی یه ثانیه از فکر کردن به تو دست بردارم!
واقعاً چرا هر جا
تو هر لحظه ...
تو هر دقیقه...
تو هر ثانیه فکرم درگیره توعِه !
هر کاری که میکنم در عینِ همون کار بازم تو ،تو فکرمی !
شاید این یعنی عاشقی...
دیدگاه ها (۱)

#ارشاد

دلِـتـ بَـراشـ تـََنـگـ شُدهـ😔 وَلے بـیـشـتـَریـنـ کارۍ کِہ ...

امروز صبحـبا جَمعے از دوستانـ ..ڪِنار دریا

رَدٍ مَـنو از بوے سیگارمـ بگیر..😔

in your eyes

in your eyes

بابل پاپی 🐶+🐶: میخوام کار کنم... چون واقعاً هیچ کاری از دستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط