چرا فقط تهران قدیم و اصفهان رو داره مثلا بهشر ،نکا، زنجان
چرا فقط تهران قدیم و اصفهان رو داره مثلا بهشر ،نکا، زنجان، رشت، بندر، تبریز، مشهد، قم ،ایلام و......کشکن؟
- ۱.۹k
- ۲۰ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط