هه مگه میگزره لعنت لعنت به من......

هه مگه میگزره لعنت لعنت به من......
دیدگاه ها (۲۶)

خدایعنی حالم نمیبینی که ازش بگزری

خخخخ میگین یانه من که تکون نمیخورم ....

......خیلی حس قشنگیه خیلی

سلامممم صبح بخیر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه امیدوارم روز ...

دنیا.پرازشور..

نت وصله خوش میگزره؟

در کنسرت های بی تی ای چی میگزره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط