نظرتون درباره ی رمان ارباب یا بانوی جنایات و
نظرتون درباره ی رمان ارباب یا بانوی جنایات و
چی بود ؟
خوب بود ؟
اگه خوب بود بازم رمان بزارم
چی بود ؟
خوب بود ؟
اگه خوب بود بازم رمان بزارم
- ۴۲۱
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط