اَهل‌کینِه‌نیس‍َـم‌اَز‌چَـپ‌بُخورَم‌اَز'راسـت‌میزَنـَم'🚯؛

اَهل‌کینِه‌نیس‍َـم‌اَز‌چَـپ‌بُخورَم‌اَز'راسـت‌میزَنـَم'🚯؛️
دیدگاه ها (۰)

هععععععی

🚩 این جنگ سر کینه از علیِ...

‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

* هیچنقطه از دنـــــــیازیـــــــبا و آرامـتـــــراز قلبـ. ❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط