دیدم ماه کنار درخت حیاطمون خیلی قشنگه چون گفته بودم از رو
دیدم ماه کنار درخت حیاطمون خیلی قشنگه چون گفته بودم از روستایمان عکس یا ویدئو میزارم از امشب شروع میکنم امیدوارم از روستامون خوشتون بیاد دربین گوشیم نتونست قشنگ ماه رو نشون بده ببخشید 🥰😘☺️
- ۱.۹k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط