طنز و سرگرمی ahmad2212 20055361

دیدگاه ها (۶)

وقتی کسی در زندگی ات نباشد،همه ش یک دغدغه داری،غصه ی نبودن ک...

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنمباور نمیکن...

وااااااااالا!!!!!!!!

همه که تراسی شدن!!

اااای ممد اااااااااااای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط