۱. هعییی...

۱. هعییی...

۲.سیلور مون یعنی ماه نقره‌ای آرونا یعنی ماه و سیلور و آرونا لقب های من هستن

۳.ممنونم چشمات خوشگل میبینه

۴.اوک

۵.تا حالا گزارش نشده نمد چجوریه

۶.جووووووووووووون توکه عشقیییییی😂💜💜💜
دیدگاه ها (۲)

باشه عزیزم فقط لطفا دیگه برای من پیام نذار

کسایی که میگن من لوسم که علامت میزنم و کارم زشته و... لطفا ا...

بیاین پایین مهمه

آقای "" بازرگان "" یه حرف قشنگی زدناونم اینکه بعد 50 سال بعض...

پارت ۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط