ترشی دهنم آب افتاد خخخخخ

ترشی دهنم آب افتاد خخخخخ
دیدگاه ها (۴)

.❇

بچه کوچیکه یا دمپاییه بزرگه خخخخخخخ

دعوت بودیم روستامون ابگوشت منم ابگوشت نمیخورم یعنی کلا گوشت...

واقعا من اینو ساعت ۳ دیدم 😂ولی جدا از خنده لامصب دهنم آب افت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط