تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزدا که یه دخترپسربودن ازم
تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزدا که یه دخترپسربودن ازم سبقت گرفتن
دختره به حالت تمسخرشکلک درآورد،
گازشوگرفتم
رفتم کنارماشینشونوگفتم (عزیزم عشق جدیدمبارک دیگه بهم زنگ نزن) ، رفتم .
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت
نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین
دختره به حالت تمسخرشکلک درآورد،
گازشوگرفتم
رفتم کنارماشینشونوگفتم (عزیزم عشق جدیدمبارک دیگه بهم زنگ نزن) ، رفتم .
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت
نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین
- ۲.۷k
- ۲۳ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط