مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلی … !
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلی … !
کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی … !
کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”
دلم خیـــــــلی گرفته است …………..
اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …
آدمها از دور دوست داشتــــنی ترند …
کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی … !
کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”
دلم خیـــــــلی گرفته است …………..
اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …
آدمها از دور دوست داشتــــنی ترند …
- ۲۸۰
- ۳۰ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط