سطح اهمیت دوستام ب من و برعکس😂

سطح اهمیت دوستام ب من و برعکس😂
دیدگاه ها (۴)

بچه ها شاید ی هفته ای نباشم🙂شایدم برا همیشه🙃

...😔

دیدی آخرم کسی ک زد زیر قولمون و رفت تو بودی؟ من پای قولمون ...

موقعیت:

ب هیچکس اهمیت نمیدم ولی برا ط میمیرم!

هیچوقت درد ی دختر رو ب این سطح نرسونین خیلی بده💔😞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط