من اگر مرد بودم؛

من اگر مرد بودم؛
دست زنی را میگرفتم،
پا به پایش فصلها را قدم می زدم
و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم
تا لااقل یک دختر در دنیا از هیچ چیز نترسد :)
دیدگاه ها (۲)

اینو دیگه اصصصلا نمیشه :/

سینا سگ تو روحت :/

راز همسر داری و حفظ احترام و حرمت در خانواده؟ اگرمی خواهی خو...

رها🦋 زدم زیر گریه..مثل آدمی که بلندترین کوه و شیب دارترین سخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط