عکس‌نوشته و پوستر saba_mn 20450686

دیدگاه ها (۴)

دلتنگی😔 😔

به نظرتون اول کدومشو بخورم؟پ.ن:مامانم گفته دست به پیازا بزنی...

😔 😔

#مذهبیآمدم ای شاه پناهم بده / خط امانی ز گناهم بدهای حرمت مل...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط