نامه از طرف ملایریها به اقوام تهرانی

نامه از طرف ملایریها به اقوام تهرانی

ایما مینیم که از هفته ی بعد به مدت ۱۵رو شما ترونیا تلپ میشید ملایر بقول خودتون شهرستان🥺

چند نکته لازمه که خدمتتون عرض کنم و شما هم رعایت کنید👇

⭕ایما تازه عه شر کرونا خلاص شدیم ،تونه خدا کرنا ورمون سوغات نیارید😢

⭕دمپاییاتونه وا خوتون بیارید دمپاییامون همه سیلاخ شدن🙄

⭕شارژر وا خوتون بیارید ایما همه گوشیامون نوکیا سادیه😊

⭕شامپو مخصوصتونه بیارید ایما ملایریا یا شامپو پاوه مزنیم یا شبنم یا صابون پی ،وا خوتون بیارید شرمندتون نشیم😂

⭕شو اول وخاطر ایکه مهمونید ورتون رختخواب منازیم، شوا بعد خوتون رختخواباتونه جم کنید ایما دیه مثه قدیم نیسیم والا همه تنگی نخا گرفتیم عه دس شما😂

⭕فقط روز اول مینیم ازتون پذیرایی کنیم ،روز اول آجیل و شیرینی وتون تعلق میره ،قرار نی هر مهمونی میا وارد اونا آجیل ماجیل بخورید😉

⭕غذا مذا هم هر چی خومون صلاح بینیم درست موکنیم ،منو نریم که بخاید انتخاب کنید .😌

⭕هر کومینتونم باید مین غذا درست کردن و ظرف شستن کمک بدید والا نمنیم وا ای خرج گرون بعد از رفتنتون بریم دیسک کمر عمل کنیم 😀


بفرست برا فامیلا ترونیتون
مقررات سال ۱۴۰۱ رعایت کنن ✋
دیدگاه ها (۰)

✨ امیـدوارم✨ مثل ماهی زنده✨ مثل سبزه زیبــا✨ مثل سمنوشیرین✨ ...

✴دعاي پاياني سال✴خدايا ممنون براى تمام خنده هاى امسالم♥خدايا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط