یه جاهایی می فهمی مشکل از تو نبود، از توقعی بود که بی جا

یه جاهایی می فهمی مشکل از تو نبود، از توقعی بود که بی جا بستی.
دیدگاه ها (۰)

پشت سره ڪسی پارس ڪن که نشناستتنہ منی ڪه قلادت دستمہ🦮

عاشق اوناییم که ازم متنفرن این بهم انگیزه میده 🥃💯

خنده‌کنان‌ردشدی‌ازروی ِدلم،مات‌شدممحوقدم‌های‌توومحوتماشات‌شد...

احساس می کنم نتا رو کم کم دارن وصل می کنن ...گوگل و پولی باز...

نمی تونممی فهمی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط