در این شبــهای سرد وبی کس غــــــم انگیز است تنـــــــهای
در این شبــهای سرد وبی کس غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــی
بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ که می آیـــــی
به احســــاست قســــــم یــــک شب
دلم می میرد از حسرتت
و من آهسته میگویم :من آخر میمرم
تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمـــیـــایــــی ….
بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ که می آیـــــی
به احســــاست قســــــم یــــک شب
دلم می میرد از حسرتت
و من آهسته میگویم :من آخر میمرم
تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمـــیـــایــــی ….
- ۳۲۰
- ۰۳ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط