باید به خدا پیله کرد، چون فقط با او میتوان پروانه شد

باید به خدا پیله کرد، چون فقط با او میتوان پروانه شد
دیدگاه ها (۰)

شاید غما بزرگ نیستن، دل ما کوچیکه

داستانی رو زندگی کن که‌ دوست داری در موردش بخونی

چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگه عمرو چندبار به آدم میدن

مایل به غافل شدن ز غوغای جهان

پروانه پر زد از پیله رفت

پروانه پر زد از پیله رفت 🤍 ‌

مپرس از من چرا در پیله ی مهر تو محبوسمکه عشق از پیله های مرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط