دیروز رفته بودم خرید ...

دیروز رفته بودم خرید ...
کارتش هم‌گرفته بودم 🤭
تا کارت کشیدم ...پیامش اومد😂💔
دیدگاه ها (۲۶)

🌱💞•••گفت: خیلي بَرام وحشتناکھ!گفتم: چي وحشتناکھ؟!گفت: مي‌دون...

داستان دست ها ...😍🐤🐥😻

یه چیزی تو مایه های حس اون روز ...اون حس رو میخوام ...دقیقا ...

"یه حمد بخونین برا حالِ بهتر هممون...

اینکه پیامش تازه صبح برام اومد خیلی عجیبه(دیروز گذاشتن)

نقاشیام هستن دیروز کشیدم چطورن؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط