عااااا.... اوکی دوستان یک سوال... من دیشب ساعت 11 و نیم ب
عااااا.... اوکی دوستان یک سوال... من دیشب ساعت 11 و نیم بود شاید درو قفل کردم چراغا رو خاموش کردم و آهنگ جهنم تومینو رو با صدای بلند پلی کردم و باهاش خوندم و معنیش هم میدونم پس به چه دلیل جن زده نشدم؟ 👌🏻🤔
سوال بعدی اینه... جن زده یعنی جن رو زده... یعنی اگه کسی جن زده بشه یعنی جن رو میزنه... مگه میشه جن رو زد؟؟؟
سوال بعدی اینه... جن زده یعنی جن رو زده... یعنی اگه کسی جن زده بشه یعنی جن رو میزنه... مگه میشه جن رو زد؟؟؟
- ۱۶۲
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط