سرد که باشی خواستنی تری...

سرد که باشی خواستنی تری...
دیدگاه ها (۱)

از ادما متنفرم....:'(

تنهایی...

هیچ کس دردش را نمیفهمد...

چه تفاوتیست میانبودنها و نبودنهایت...؟؟!!

شهامت می‌خواهد سرد باشی و گرم لبخند بزنی:)!❤️‍🩹🦋

اونجا که فروغ فرخزاد خیلی حق میگه :« شهامت می‌خواهد سرد باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط