بیاین یه کاری براتون دارم شما تو کامنت ها با ایموجی اسم ا
بیاین یه کاری براتون دارم شما تو کامنت ها با ایموجی اسم انیمه ی مورده علاقه ات رو بدین من حدس بزنم مثل این
😈🔪
یا
🛹♾️
یا
👤🦸🏫
حالا اگه انیمه ای رو نمی دونستی چطور بگین بی خیالش بشین من اول میخواستم بزارم اتک دیدن هیچی نیست حالا هم بگین هم حدس بزنین من چی گفتم
ضایع ترین چیز ممکن رو گفتم مخصوصا دومی 🤣🤣
😈🔪
یا
🛹♾️
یا
👤🦸🏫
حالا اگه انیمه ای رو نمی دونستی چطور بگین بی خیالش بشین من اول میخواستم بزارم اتک دیدن هیچی نیست حالا هم بگین هم حدس بزنین من چی گفتم
ضایع ترین چیز ممکن رو گفتم مخصوصا دومی 🤣🤣
- ۶۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط