چرا آنقدر دلنشینی؟

چرا آنقدر دلنشینی؟
بر دل من چه جای خوبی مینشینی🧿🦄
به مکانی راه باز کرده ای که من فقط کسانی راه میدهم که عاشقشانم و آنها را میستایم 🧿🎻💌🎤
دیدگاه ها (۰)

یه آسمر بامزه🧿🎻😍

عزیزی تو پیج هست که بتونه سه تار بزنه؟

بچه ها کیا تو آپارات حساب دارند؟

خود را از قید و بندها آزاد کنید و زنجیرهایی که شما را به عقب...

🚨مهم 🚨مهم🚩 لطفا تا انتها صحبتهای برادرم میثم گوش کنیدای مردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط