كاش يه داريوش داشتم تو زندگيم كه بهم ميگفت از همه توبه مي
كاش يه داريوش داشتم تو زندگيم كه بهم ميگفت از همه توبه ميكنم بلكه تو باورم كنی
- ۵.۷k
- ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط