هه بوی برف میاد

هه بوی برف میاد
دیدگاه ها (۳۲)

....

یه حس خوبیه با فابت بری بیرون....

لایکو ولش حوصله ام پوکید... چن نفر با شخصیت بیاد یکم بحرفیم....

زندگیو از چرخ و فلک یاد گرفتم...یکی که اون بالای بالاس بالاخ...

بوی سوختن میاد

بوی پول میاد-

بوی بیخایگی میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط