شو خی بود به دل نگیرین

شو خی بود به دل نگیرین
وگرنه دل درد میگیرین😃😃😃😄😄😁
دیدگاه ها (۰)

بخدا

قشنگ بود تو کامنتا بگید

🤣🤣🤣

ممنون میشم

زر زیاد میزنم به دل نگیرین

اره خلاصه ازم به دل نگیرین اصکی از بانو: @989152_4696

شوله دل مسکوه حسنی یاد سیز واده تیپی بولمدی خی راست سیز✍️🍃🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط