موضوع جذاببببب

موضوع جذاببببب

وقتی دیر میای خونه ......
Part 1.
قرار بود با دوستات بری بیرون ساعت ۱۲ خونه باشی اما یادت رفت ساعت از دستت در رفت
و ساعت ۲ به خونه برگشتی
با فکر اینکه نامجون ناپدریت!خواب باشه وارد خونه شدی
آروم پاورچین پاورچین رفتی تا به راه پله برسی. لی یهو صدای تلویزیون رو شنیدی
نامجون با به شلوار راسته ی مشکی جزب و یه پیراهن سفید که سه تا از دکمه هاش باز بود به سمتت اومد
اون جلو می اومد و توهم هی میرفتی عقب
+کجا بودی
جوابی ندادی
+بهت میگم کجا بودی
انگار که نمیتونستی حرف بزنی
+ دخترم کجا بودی
+زبونتو موش خورده
از شدت عصبانیت صورتش قرمز شده بود و بدنش باد کرده بود
توی همین فکر ها بودی که یهو .........
خماری بکشیدددد🌚
دیدگاه ها (۰)

Part 2. ...

Part 3. ...

کی تورو میپرسته:)@x-o-x-o

دختر رفت اومد که .......Part 2. ...

سناریو BTS وقتی تا دیر وقت بیرون بودی و اونا بشدت عصبانین 😡 ...

سناریو (وقتی رویه مبل خوابت میبره و فکر میکنه رفتی......) #س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط