تنبلی و ترفند

تنبلی و ترفند
دیدگاه ها (۱)

اقای ‏مجری: ریاضی چند شدی؟پسرعمه زا : چهار-خجالت نمیکشی؟+نه!...

دردم از اینه که مارکم داره😐 شاید تو تولیدیش نارنجکی چیزی منف...

جلسه فوق سری ادمین ها

از اینکه داری میمیری چه احساسی داری؟

تنبلی نکن بنویس😵‍💫

سوال پست:آدم تنبلی هستی؟

پاشو پاشو تنبلی نکن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط