میتونم فقط یه یچزیو بگم نابود شدم این چه کاری بود باهم کر

میتونم فقط یه یچزیو بگم نابود شدم این چه کاری بود باهم کرد منی که حاضر بودم سرتادپاشو طلا کنم خونه وماشین دیگه امیدی ندارم 😭دیگه مجبور شدشم ساکمو ببندم برم برای هیمشه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭مجبور شدم گورمو گم کنم کاش این کارو نیمکرد باهام من

منی که ساده هستم حتی از مامانم ضربه خوردم بمیرم برای دلم بمیرم برای دلم که گوش به حرفش دادم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۵)

سلام خوبید بچه ها منو حلال کنید اگه کاری کردم منووببخشید ک...

💔😭

Part:42. #ریاست.عشقویو اتهمر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط