ﺧــــــــــﺪﺍﯾـــــﺎ ﻫﺮﭼﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮ!!!=__=
ﺧــــــــــﺪﺍﯾـــــﺎ ﻫﺮﭼﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮ!!!=__=
ﻭﻟـــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻕ بیخودو عتیقه رو ازم ﻧﮕﯿﺮ :^
ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻢ
هر کی حال نمیکنه ← میتونه گم شه :|
ﻭﻟـــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻕ بیخودو عتیقه رو ازم ﻧﮕﯿﺮ :^
ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻢ
هر کی حال نمیکنه ← میتونه گم شه :|
- ۱۹۸
- ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط