ﺧــــــــــﺪﺍﯾـــــﺎ ﻫﺮﭼﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮ!!!=__=

ﺧــــــــــﺪﺍﯾـــــﺎ ﻫﺮﭼﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮ!!!=__=

ﻭﻟـــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻕ بیخودو عتیقه رو ازم ﻧﮕﯿﺮ :^

ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻢ

هر کی حال نمیکنه ← میتونه گم شه :|
دیدگاه ها (۱)

اگـــــہ بـراے حـرف •●مفـــــٺ•●مالیـــات میذاشتـــــن⇨↻دهنـ...

اکیپ ما :))))

±

متحرکه :| وا میکنه عایا ؟! :|نکردم ب درک :|

🪶 فیکشن هزبین هتل (TV-Deer):✍🏻 پارت بیست و ششم:(ادامه متن پا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط