شرطا زیاده ؟ نه نیست .. بقیه حتی با فالوور های کم ( ۵۰ یا

شرطا زیاده ؟ نه نیست .. بقیه حتی با فالوور های کم ( ۵۰ یا ۱۰۰ تا ) شرطای ۲۰۰ ، ۳۰۰ تایی میزارن ... با این وجود به یه روز نکشیده همه شرطاشون انجام میشه . بعد من شرطام یک دهم فالوورامن . یعنی حتی ۴۰ نفر هم نمیخونه این رمان بدرد نخورو ؟ گفتم تا شرطا کامل نشه نمیزارم . بعد وقتیم نزارم ناراحت میشید . همه ام که الکی دارن از ویس میرن . وقتی بهترینا میرن من چرا بمونم ؟ اگر این اوضاع ادامه داشته باشه منم از ویسگون میرم .
دیدگاه ها (۸)

#دوستی_اجباری#فصل_۲#پارت_۵یهو یه گرگ دیدن . این بد بود .( یو...

به دوستم گفتم پارت بزاری پارت میزارم و شانس اوردید گداشت پس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط