⇦ داداش گلم :-)

⇦ داداش گلم :-)
.
⇦اگه کســـے رو دارے کــه خیلے دوســـت داره♥♥
⇦اگـــه وقتے جـــواب نمـــیدے دلــش هـــزار راه میـــره♥♥
⇦اگـــه بهـــت میگــه  سیگار نکش♥♥
⇦اگه شبـــا وســـط اس ام بازے با تـــو خـــوابــش مــیبره♥♥
‌⇦همـــونے کــه بخواد بیـــاد بــیرون ببــینتت باید کلے دروغ بگه♥♥
⇦اونے که وقــتے ســـرش داد مـــیزنے قفـــل میکنه و بغضش میگیره ولی چیزی نمیگه تا از دستت نده ،♥♥
⇦کـــه وقتـــے میـــاد پیشــــت گوشـــیشو تو کیـــفش قـــایم نمیکنه،♥♥
ـ‌⇦اونے که بهــت میگـــه به ایـــن شـــماره زنگ بزن داره مزاحــم میشه،♥♥
⇦مزاحماشو بهت معرفی میکنه♥♥
⇦اونایی ک با دارو ندارت میسازن♥♥
⇦اونایی ک تورو برا خودت میخوان ن مالت، ن ماشینت♥♥
⇦♥♥به این جــور دخـــترا نباید بدی کرد!♥♥
⇦خیـــانت به اینـــا،خیانـــت به خودته...⇨
⇦حواســـت باش اقا پســـر ♥♥
⇜ سلـــامتــے همه دختراے ایـــنجورے ⇝♥
دیدگاه ها (۲۱)

وصیت کرده ام بعد از مرگم.. همراه من دوتا فنجان چای هم دفن کن...

خیلی قشنگه بخون دیشب خواب دیدم که مرده بودم ...روز اول یه فر...

قدر مادراتونو بدونید.......

خُــــــــــدایا جُـــــورِی دَســــــٺَم را بِـــــگیر وَ ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط