اینقدری که ما قلیون کشیدیم
اینقدری که ما قلیون کشیدیم
ناصر الدین شاه قاچار و ستار خان
و باقر خان نکشیدن!!
حق ماهاست عکسامون روی
قلیون ها باشه،نه اونا........!!
...........................................................
دختره پست گذاشته.......
گور بابای بعضی ها!!
پیش بسوی بعدی ها....
بعد پسره زیرش نوشته؛
من همون بعدیام بیا بسویم..!!
ناصر الدین شاه قاچار و ستار خان
و باقر خان نکشیدن!!
حق ماهاست عکسامون روی
قلیون ها باشه،نه اونا........!!
...........................................................
دختره پست گذاشته.......
گور بابای بعضی ها!!
پیش بسوی بعدی ها....
بعد پسره زیرش نوشته؛
من همون بعدیام بیا بسویم..!!
- ۵۳۰
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط