گُفت:میشناسیش؟؟!!
گُفت:میشناسیش؟؟!!
صَدتا خاطِره اُمد جِلو چِشمَم
یه لَبخَند زَدم
گُفتَم نه کیه؟؟!...
صَدتا خاطِره اُمد جِلو چِشمَم
یه لَبخَند زَدم
گُفتَم نه کیه؟؟!...
- ۵۶۶
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط