من با همه چی ساختم
من با همه چی ساختم
با همه چی کنار اومدم
ولی هنوز با نبودنت کنار نیومدم مامان
کاش بودی کاش انقدر دلتنگت نبودم
تولدت مبارک مامان جونم
یادت باشه اولین نفر من بودم تبریک گفتم
با همه چی کنار اومدم
ولی هنوز با نبودنت کنار نیومدم مامان
کاش بودی کاش انقدر دلتنگت نبودم
تولدت مبارک مامان جونم
یادت باشه اولین نفر من بودم تبریک گفتم
- ۱.۶k
- ۰۴ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط